sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Viikon liikunnat ja paino

Aloitin blogin innoissani, mutta sen päivitys on jotenkin päässyt unohtumaan. Yritän tsempata asian suhteen, kun täällä on näköjään käynnyt lukioita :) Liikunta ja terveellinen elämä ei ole onneksi unohtunut. Paino on tällähetkellä 83kg, maaliskuun loppuun mennessä olisi tavoitteena saada paino 80kg. Viikolla minulla on tiukkalinja syömisten suhteen, mutta viikonloppuisin olen antanut itselleni luvan herkutella. Haluan painonpudotuksen olevan elämäntapamuutos eikä mikään dietti, sen vuoksi en luovu ihan kokonaan herkuista. Vaikka tulokset olisivat tietenkin nopeampia ilman herkutteluja.

Minulla on ollut ongelmana tai oikeastaan pakkomielteenä kaikki herkut sipsit, suklaa, karkit, joita olen syönnyt monena päivänä viikossa. Sen vuoksi kiloja onkin kertynyt :( Muistan miten minulla oli ennätyksenä 3 päivää ilman herkkuja, sairasta. Kun herkuttelun aloitti oli siitä kierteestä vaikea päästä eroon, tunsin itseni ihan alkoholistiksi tai huumeriippuvaiseksi, kun en vain voinut lopettaa syömistä. Nyt olen tyytyväinen, että olen pystynyt pitämään vain yhden karkkipäivän viikossa ja jatkaa terveellisesti syömistä sen jälkeen.


Käyn Elixiassa erilaisissa ja jumpissa ja salilla. Tällä viikolla työvuorot meni hyvin yksiin jumppien kanssa, niin pääsin niissä käymään.

Maanantai: Kahvakuula
Tiistai: -
Keskiviikko: Elixia Power (bodypump) Crosstrainer 15min
Torstai: Lenkkeily jäällä ja mäenlasku
Perjantai: Fast, Fit & Fabulous jumppa
Lauantai: Cardio Energy ja Shape
Sunnuntai: -

2 kommenttia:

  1. Julkaise niitä kuvia! Ei sun tarvi häpeillä, kun et kuitenkaan paljasta kasvoista, että kuka oot :) Tsemppiä älyttömästi sulle <3
    Mulla itellä on kaks blogia, joita voit käydä kurkkaamassa jos kiinnostaa.. Tää on ihan mun "pääblogi" :http://palapelinkokoamista-enni.blogspot.fi/

    ja tää toinen on semmonen, jonka osotetta en oo paljon jakanut ja liittyy mun painonpudotukseen ja elämäntaparemonttiin...
    http://haaveettodeksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi! Kävin katsomassa blogejasi ja kivalta vaikutti, taidan alkaa seuraamaan :)
    Jos itsekkin innostuisin päivittämään blogiani useammin, voisin lisäillä myös niitä kuvia.

    VastaaPoista